…………

BILO JE VRIJEME………………….

uuuuuuuuuu….sta ce ovo biti pa ja dosla do ideje da napisem novi post………pa dobro….bilo je krajnje vrijeme…..joj ne ostavljate mi bas ness komentare…….ulijenili se….dajte malo……sta fali napisat koju rijec ovoj sirotinji sa jednim komentarom………..ma salim se ja…….al ne bi bilo lose kad bi koji komentar ostavili……..ja sam bilamalo zaboravilana ovj blogg ali nemojte sa ljutiti ..hehe…ljolj……

ma ewxy sad nam i 1.maj dolazi ma divotica  ,,,,neide se 3 dana u skolu..i tsako to …………niti postove pisem….jednostavno nije mi se dalo……….ovih dana bi trebalo biti novih slika …ma nezz valjda …hehe.pa  i postova……….obecavam…….jos kad bi ih vi komentarisali…..sve bi bilo super…….sto se tice posjeta….tu smo poprilicno dobri…..oko 550 i ness………hajd to je dobro……..bice njih jos dosta………a sto se tice naseg razreda….nisam bas u toku posljednjih zbivanja……..al mislim da nema bas nekih posebnih blamova ni ofiraza………..kosto ih zna da bude…………ma kod nas ima svega i svacega.uglavnom sad nam je glavna tema u razredu exkurzija…matura….i sve u tom fazonu……nastavnici govore kako ce na exkurziju ici samo ucenici sa odlicnim vladanjem.a da ostale nece vodit….mada svi znaju da su to samo suplje…i da ce na kraju oni nas sve vodit….joj jedva cekam exurziju……..moram rec aBd…..nadam se da ce nam super biti….ma sigurno hoce….samo sto ne vjerujem da cemo se bas najbolje sa smjestajem provest…mislim da ce to biti neki fusher, kao sto je bio i u 4 raz u Neumu……joj kad se sjetim….tad nam je bilo pravo super………al hotel……kriza……ma ne bih sad o tome….et uglavnom…..ocjene su nam katastrofa.iskreno svima……samo idu prema dole…..mada se u posljednje vrijeme popravljamo(da kucnem u drvo) mislim pojedinci……..al bilo nam je i vrijeme…..sad valja srednju upisivat…….i to samo problem vise….joj kad se sjetim srednje.mrak mi na oci………al hajd da ne duzim vise.znaci ubrzo stizu novi postovi ……..pozzzz svima…….

xxjogurtxx
..swe na bloggu...<3<3<3

2 komentara

Komentariši